Κυριακή 25 Απριλίου 2010

Επειγον,συναντηση.

Απαιτειται επειγουσα γενικη συνελευση απο κοντα για να συζητησουμε συγκεκριμενα πραγματα της Νορβηγιας και των διαδρομων,των ημερων και της διαμονης.Δεν ειναι τοσο απλα τα πραματα.Εκτος αν θελετε να κανω το προγραμμα ερημην σας που δεν το χω σε τιποτε.Η Νορβηγια ειναι μακρυναρι,εχει πολυ χιλιομετρο και πολλα μαγικα μερη που πρεπει να δει κανεις.Αλλωστε αυτη ειναι και ο προορισμος μας,ο στοχος μας.Απο το Τρομσο και κατω λοιπον (21 Ιουλιου απογευμα) ,μεχρι την Κοπεγχαγη,δεν τη βγαζουμε με λιγοτερο απο 8-9 μερες.Με τιποτα,αν θελουμε να ειμαστε σε εκδρομη και οχι σε τρεχαλητο.
Επομενως,εχω προτασεις,που πρεπει να συζητηθουν και δεν μπορουν να συζητηθουν απο μακρυα.Θελει να σας δειχνω στον χαρτη και να το συζηταμε.Για μερη,διαμονες,διαδρομες.
Παρακαλω σπευσατε.

4 σχόλια:

  1. Παιδιά τα δικά μου επόμενα ΣΚ είναι κλεισμένα. Η μόνη περίπτωση είναι να είμαι Κυριακή 2 Μαΐου πρωί κατα τις 11 στην Αθήνα και να κάνουμε εκείνη την ώρα μια συνάντηση όσες ώρες θέλουμε. Δημήτρη μπορείς να πάρεις τρένο το Σαββατο να κατεβείς Αθήνα και να γυρίσουμε με το αμάξι μου!

    Αν δε η συνάντηση μπορεί να γίνει στη Λάρισα τότε είμαι free όλες τις μέρες πλην του ΣΚ της πρωτομαγιάς, του Σάββατου 8 Μαΐου και του Σαββάτου 15 Μαΐου.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. αυτο το διαστημα δυσκολευομαι να κατεβω αθηνα. αν τα καταφερετε οι υπολοιποι ή καποιοι απο σας, εχω απολυτη εμπιστοσυνη στις επιλογες σας.Διαφορετικα ο,τι μας φωτισει ο ..καιρος

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Πληντροφοι,2 Μαϊου δεν θα ειμαι εδω.Θα λειψω απο Πεμπτη μεχρι Κυριακη.Οοοολες τις αλλες μερες θα ειμαι διαθεσιμος.Μπορουμε,επισης να κανουμε μια συναντηση με τον Νικο ή οποιον αλλον ειναι εδω και να τα πουμε με τηλεδιασκεψη.Μονο ο Γιωργακης θα κανει μαλακιες;

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. Κοίτα, σε αυτή τη χώρα οι Γιωργάδες κυβερνάνε!
    Αν επίσης θεωρήσει ότι Δ.Ν.Τ. = Δέλκος Νίκος Trademark τότε εσείς οι δύο αποφασίζεται για τις μοίρες των υπολοίπων τριών μας...

    ΑπάντησηΔιαγραφή